fuck

KommentarTid
Fredrika ([email protected]) om that's why im put my hands up:
Till Tilda: nr 3 tycker jag :)
svar : hm vi får se , mitt öga är lite cp på den bilden :)
24 Maj, 20:59
hemlig om tilda och lovisa har nått på g:
toooo tildisen : vad för hemlis , e jag din vän? snälla säg, tildisen ! sääääg!
svar : ehm dee skulle ju va en fördel om jag liksom kanske skulle veta vem de va som kommenterade , så jag vet inte om du är en av dom efter jag inte vet vem du är .

jag har 37.7 i feber noot good
vill bara träffa min norea nu .
älskardejmamma ♥

Kommentarer
Postat av: bella

tildisen, de va ju jag ! jag undrar / belling

2011-05-25 @ 14:53:48
URL: http://ballabellaa.blogg.se/

Lämna gärna din kommentar till Freelifes här :)

Vad heter du?:
Spara mina uppgifter?

Din E-postadress: (visas inte!)

Din bloggadress/URL:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0