Let me hold you, for the last time

Godmorgon på er, jag ska alldeles strax platta håret så slänger in en fort inlägg. Idag är det återigen skola, pallar inte.. Sen ska jag nog hem och kika på en cardigan och skor tïll avslutningen som jag kan köpa, klänningen är check. Ska nog köpa dom sakerna på fredag, ska till stan med Becca då. Mys! Sen på lördag är det match mot gusk, kanske inte kan va med ifall jag fortfarande är såhär förkyld. Plus att jag inte kunnat tränat den här veckan eftersom att jag inte ville att det skulle bli värre. Men nästa vecka , då ska jag ge allt! Och förmodligen fortsätta så tills säsongen är slut. Men nu ska jag platta mitt hår. Pusssssss!
/ Jennifer

Kommentarer

Lämna gärna din kommentar till Freelifes här :)

Vad heter du?:
Spara mina uppgifter?

Din E-postadress: (visas inte!)

Din bloggadress/URL:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0