i will be right here wating for you

lätt hjärnskakning fyfan va kung !
not.
är så här halft less på min otur och önskar mina feta lår kunde försvinna bara imorgon
ah första juli , och julia tar studenten
letar klädernu
dagens outfit kommer kanske
ska iaf välja klädernu .

nu ni , ska ni få en förklaring till hjärnskakningen
jag cyklade till skolan och min väskgrej hamnade i hjulet
så hela cykeln tvärnitade och jag flög över styret slog i huvudet i marken och skrapade sönder mina byxor & min jacka , inte helt men lite
så typ blir jag grymt yr .
så höör jag att det öppnas nån dörr så nån hade sett allt , grymt pinsamt !
så jag hoppar upp på cykeln som typ gick sönder lite och skyndade mej till skolan ,
yey a great start on the day
så har dugligt ont i huvudet och  i kroppen
som sagt my luck
/T

Kommentarer

Lämna gärna din kommentar till Freelifes här :)

Vad heter du?:
Spara mina uppgifter?

Din E-postadress: (visas inte!)

Din bloggadress/URL:

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0